Van pekingeend naar curry....

10 juli 2014 - Kandy, Sri Lanka

Vanuit het prachtige Sri lanka weer even een update....

Nadat ik het adembenemende mongoolse platteland achter me heb gelaten, ben ik het roerige Bejing ingetrokken. Ik had me voorbereid op chaos, smog en stampvolle metro's.... maar daarvoor kreeg ik gezellige hutongs, pekingeend, rochelende chinezen en stampvolle metro's in de plaats. Een meevaller dus! Die eend heb ik links laten liggen, hoewel het op de kaart wel heerlijk uitzag
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeannet.:
    10 juli 2014
    Leuke foto,s moest wel mijn laptop alle kanten opdraaien. Zie dat je een (reisgenotje) hebt ontmoet. Je verhaal is wel erg kort maar we horen de rest wel bij een volgende gelegenheid. Je pakje is aangekomen. Helemaal vol met postzegels. Veel plezier nog. Kan ik trouwens naar jou ook foto,s sturen?????
    Groetjes Jeannet.
  2. Mies van Bragt:
    10 juli 2014
    Halo Miranda
    Wat een aparte foto`s,en wat gaat er schuil achter die gesloten deur?
    Volgens mij allemaal spannende ondeugende dingen,maar dat zal jij ook wel niet weten denk ik.
    Je bent alweer een aardig poosje onderweg.Wij blijven je volgen en kijken weer uit naar jou volgende spannende reisverhalen.Doe voorzichtig en veel plezier
  3. Marjo:
    11 juli 2014
    Hallo Miranda,
    Wat leuk om op deze manier ook een stukje mee op reis te gaan. Leuke foto's . Ik geniet zo een stukje mee. Groetjes
  4. Petra wierda:
    11 juli 2014
    Hey miranda. Super cool om zo een klein beetje met je mee te reizen. Mooie foto's.
    Gr petra
  5. Dineke:
    12 juli 2014
    Hoi Miranda
    Jij vindt het meevallen in Bejing ( maar rochelende chinezen vind ik toch wel even iets minder ) maar verder klinkt het heel prachtig . geniet van alles wat je ziet , dan genieten wij met jou mee !!! groetjes van hier en we horen weer van je !!! Dineke .
  6. Mieke van Beurden:
    14 juli 2014
    Lieve Miranda,
    Op de een of andere manier is mijn eerste reactie op jouw verhalen in Sri Lanka niet aangekomen. Misschien was de euforie wel te veel tekst van mijn kant. Ik doe nog een korte poging om te laten weten dat ik enorm geniet van voor mij herkenbare ervaringen. Prachtige foto's van een bijzonder mooi en indrukwekkend land. Dank voor je berichten en een goed vervolg van je indrukwekkende reis! Knuffel, Mieke.